یدک کش سلمان شهر :

   امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزار ها نیز به روزرسانی شده اند تا بتوان خدمات بهتر و با کیفیت تری ارائه داد. ابزارهای کارآمدی برای خدمت رسانی در خودروبر ۷۴۷ وجود دارند که یکی از آنها یدک کش سلمان شهر است. ماشین های سنگین و پرکاربرد برای انتقال و حمل تجهیزات سنگین و همچنین خودروها به شمار می آیند. یدک کش ها می توانند تا چند تن بار را حمل کنند و بدون هیچ آسیبی به مقصد برسانند.

برای هر راننده ای پیش آمده است که خودرو به دلیل مشکلات فنی توقف کرده و هر تلاشی برای حرکت کردن آن بی نتیجه مانده است. این حادثه به دلیل نقص یکی از قطعات خودرو است که دیگر امداد سیار  قادر به رفع آن نیست  چرا که خودرو نیاز به تعمیرات اساسی دارد و نیاز است تا به تعمیرگاه منتقل شود و این انتقال به کمک  یدک کش سلمان شهر یا جرثقیل انجام می شود.

یدک کش ها برای زمانی که خودرو داخل جدول می افتد و بیرون آوردن آن باعث آسیب به خودرو مخصوصا خودروهای لوکس می شود نیز بسیار مفید هستند. یدک کش سلمان شهر به کمک یک اهرم خود رو بر روی آن منتقل کرده و به طور اتوماتیک خودرو بر روی کفی یدک کش قرار می گیرد و سپس به محل مورد نظر منتقل می نماید.


 

تاثیر تجهیزات به روز یدک کش از گذشته تا به حال:

در قدیم جرثقیل های دکل داری وجود داشتند که با الواری که از شیشه های درب عقب خودرو و از دو طرف توسط تسمه ای در اختیار قرار می گرفت، خودرو را جابجا می کردند که در بسیاری مواقع آسیب هایی به بدنه خودرو وارد می شد ولی امروزه با وجود یدک کش سلمان شهر این کار خیلی راحت و بدن هیچ آسیبی توسط خودروبر ۷۴۷ صورت می گیرد.

 

 

☑️⭐⭐⭐⭐⭐☑️

در زمان تصادف، یا جابجا کردن خودروهایی که روشن نشوند فقط کافی است تا با تماس با ما درخواست یدک کش نمایید تا در اسرع وقت خودرو شما منتقل شود.

 

 

 

خدمات یدک کش سلمان شهر :

 تیم خودروبر ۷۴۷ مجهز به جرثقیل یدک کش برای حمل خودروهای معمولی و لوکس می باشد. همچنین این جرثقیل ها توانایی حمل انواع خودرو در کمترین زمان ممکن و هزینه های استاندارد در هر نقطه ای از ایران را دارند.

کمترین خطا و اشتباه در زمان حمل خودرو خسارات سنگینی را به آن وارد می کند از اینرو حمل خودرو مخصوصا خودروهای لوکس باید با بهره گیری از کادر فنی مجرب و یدک کش های استاندارد و مجهز صورت گیرد.

خودروبر۷۴۷ با اتکا به نیروی کارآمد و متخصص و ماشین آلات یدک کش استاندارد در زمان یدک کشی با کمال دقت تمام نکات را رعایت کرده تا مانع از وقوع هرگونه خسارت و ضرر به مشتریان شود.

 

 

☑️⭐⭐⭐⭐⭐☑️

رعایت اصول مدیریتی سبب شده تا خودروبر۷۴۷ به عنوان یکی از بهترین امدادهای سیار در سلمان شهر و ایران شناخته شود.

خودروبر۷۴۷ در ۲۴ ساعته شبانه روز در خدمت همشهریان



یدک کش درسلمان شهر :

 با توجه به حجم گسترده خودرو در سلمان شهر و وسعت مناطق این کلانشهر، خدمت رسانی کاری مهم و حیاتی است از اینرو خودروبر۷۴۷ در تمام نقاط سلمان شهر یدک کش های خود را گسترانیده تا در کوتاهترین زمان به یاری درخواست کنندگان بشتابد. ما با رعایت تمام نکات فنی و مهندسی خودروی شما را به هر نقطه ای از ایران بدون هیچ آسیبی حمل می نماییم. تنها کافی است تا در هر ساعت از شبانه روز با یک تماس با ما درخواست یک کش نمایید. استفاده از یدک کش در سلمان شهر از مراکز غیرمجاز سبب آسیب به خودرو و صرف هزینه ی زیادی برای شما خواهد بود. نحوه ی حمل صحیح خودرو با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات روز، کادر فنی معتبر و زبده و مجوز از اتحادیه با بهترین خدمات از خودروبر۷۴۷ در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

 

شماره تماس یدک کش سلمان شهر ۰۹۱۹۴۶۵۶۲۹۸  تیم خودروبر ۷۴۷